Add your deal, information or promotional text

Obchodní podmínky

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky („OP“) se vztahují na kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím internetového obchodu https://aniball.cz („e-shop“).

1.2. Kupujícím se rozumí spotřebitel anebo jiná osoba, která uzavírá kupní smlouvu s prodávajícím pro nákup v e-shopu. Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání či výkonu povolání.

1.3. Prodávajícím je společnost RR Medical s.r.o., která e-shop provozuje.

1.4. Smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito OP, obsahem kupní smlouvy (objednávky) a dále je kupující povinen se seznámit se s Prohlášením o zpracování osobních údajů dostupným zde.

1.5. Kupující je povinen v případě, že čemukoliv nerozumí anebo má jiné dotazy, obrátit se na prodávajícího na kontaktech níže.


2. OBSAH


3. KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO

3.1. Název: RR Medical s.r.o.

Sídlo: 664 41 Troubsko, Jihlavská 671/7

Provozovna: 664 41 Popůvky, Vintrovna 478/5b

Adresu provozovny uveďte v případě reklamace, odstoupení od smlouvy a korespondence.

IČ: 01999541, DIČ: CZ01999541

Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 79982

3.2. E-mail: info@aniball.cz

Telefon: +420 734 751 794


4. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

4.1. Kupující zasláním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje OP pro dodávku zboží nabízeném prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito OP, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

4.2. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

4.3. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží. 

4.4. Prodávající zpřístupňuje návod k použití v elektronické podobě před uzavřením smlouvy. Návod ke stažení zdravotnického prostředku Aniball zde, Aniball INCO zde a Anigel zde.

4.5. Podmínky a vztahy neuvedené v těchto OP se řídí právním řádem České republiky.


5. POSTUP PRO UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupní smlouvu může uzavřít fyzická anebo právnická osoba. 

5.2. Osoba, která chce zakoupit zboží v e-shopu si jej vybere a klikem na příslušné tlačítko „přidat do košíku“ s ikonou košíku vloží zvolené zboží do košíku.

5.3. Jakmile kupující zvolil všechno preferované zboží, klikem na ikonu košíku v pravém záhlaví e-shopu zobrazí obsah košíku.

5.4. Klikem na tlačítko pokladna kupující začne vyplňovat objednávku.

5.5. Kupující je oprávněn zvolit jeden z těchto postupů pro dokončení objednávky:

5.6. Expresní pokladnu v podobě „Shop Pay“

  • Jedná se o službu externího dodavatele v podobě společnosti Shopify International Limited;
  • Služba se řídí podmínkami dostupnými zde a zásadami dostupnými zde;
  • Pro využití služby je nutná registrace u Shopify, přístup k uživatelskému účtu a přijetí podmínek Shopify.

5.7. Expresní pokladnu v podobě „G Pay“

  • Jedná se o službu externího dodavatele v podobě společnosti Google Ireland Limited;
  • Služba se řídí podmínkami dostupnými zdea zásadami dostupnými zde.
  • Pro využití služby je nutné přijetí podmínek Google.

5.8. Standradní vyplnění objednávkového formuláře

  • Kupující je povinen řádně, správně a úplně vyplnit veškeré povinné údaje, tedy údaje, které jsou označené hvězdičou, a to jméno, příjmení, adresu;
  • Kupující je povinen zvolit metodu dopravy;
  • Kupující je povinen zvolit způsob platby;
  • Kupující zvolí fakturační adresu;
  • V případě, že kupující disponuje slevovým kódem, vyplní jej v příslušném poli, pozdější uplatnění není možné;
  • Následně kupující svolí shrnutí objednávky a celou objednávku zkontroluje, přičemž pokud cokoliv neodpovídá, provede krok zpět a údaje upraví.
  • Pokud je vše v pořádku Kupující potvrdí závazně objednávku stiskem tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“.
  • K uzavření kupní smlouvy dochází ve chvíli, kdy je objednávka, která obsahuje veškeré potřebné informace, potvrzena prodávajícím.
  • K potvrzení kupní smlouvy dochází elektronicky formou odeslání e-mailu doručeného na zadanou e-mailovou adresu kupujícího.

6. DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Každá objednávka bude ihned po odeslání potvrzena formou emailové zprávy. Ta bude zaslána na emailovou adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce a bude obsahovat tyto informace: údaje o zákazníkovi, dodací adresu, počet kusů objednaného zboží. Toto potvrzení posílá server automaticky.

6.2. Pokud je zboží fyzicky skladem, prodejce  zboží expeduje nejpozději do dvou pracovních dnů. 

6.3. V případě, že zboží není skladem, prodejce kontaktuje zákazníka a to emailem, nebo telefonicky o nejbližším možném termínu dodání zboží.

6.4. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.


7. ZPŮSOBY DOPRAVY, PŘEPRAVNÉ A BALNÉ

7.1. Zboží si můžete objednat pomocí následujících způsobů doprav a plateb:

7.2. Zásilkovna – výdejní místa: 65 Kč, zdarma při objednávce nad 1900 Kč; 

7.3. Zásilkovna – doručení na na adresu: 89 Kč, zdarma při objednávce nad 1900 Kč;

7.4. GLS: 83 Kč, zdarma při objednávce nad 1900 Kč;

7.5. PPL: 95 CZK, zdarma při objednávce nad 1900 Kč.

7.6. Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost (kterou jste si v objednávce zvolili), která vám doručí balíček do druhého dne a když vás nezastihne doma, doručí ho následující pracovní den nebo po domluvě s vámi ho doručí na některý z výdejních míst.

7.7. Jakmile přepravní společnost převezme zásilku z našeho skladu, pošle Vám SMS (většina přepravních společností i email) s informací, že následující pracovní den můžete očekávat balíček. V den doručení vám upřesní čas, kdy kurýr přijede.

7.8. Vámi objednané zboží si můžete vyzvednout osobně po celé ČR na více než 1 900 místech společnosti Zásilkovna. Jakmile společnost Zásilkovna převezme zásilku z našeho skladu, přijde vám e-mail se sledovacím číslem balíčku. Až bude objednávka připravena k výdeji, přijde vám upozornění SMS zprávou a e-mailem.

8. PLATEBNÍ METODY A JEJICH NÁKLADY

8.1. Zboží je možné platit následovně s těmito náklady:

8.2. Platební brána: Platba prostřednictvím platební karty je realizována prostřednictvím systému společnosti Shopify Payments Podmínky dodavatele jsou dostupné zde: https://www.shopify.com/payments. Po vytvoření objednávky je kupující přesměrován na zabezpečenou platební bránu banky, kde zadá všechny požadované údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě, tato platební metoda je zdarma.

8.3. Dobírka: zboží je uhrazeno při převzetí, náklady na platební metodu jsou 0,- Kč.

8.4. Platba platební kartou je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob uhrazení vaší objednávky a navíc je zdarma a naprosto bezpečná.

8.5. Svoji objednávku můžete také zaplatit hotově, až při převzetí svého balíčku, vybranému přepravci nebo ve výdejním místě Zásilkovny formou dobírky.

9. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO, KTERÝ JE SPOTŘEBITEL

9.1. Tento článek se uplatní pouze ve vztahu ke Kupujícímu, který je zároveň spotřebitelem. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti, mimo rámec činnosti svého zaměstnavatele nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

9.2. Kontaktní údaje, na které se může spotřebitel obracet, jsou uvedeny výše.

9.3. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce, je uložena v elektronické podobě u Prodávajícího a není veřejně přístupná. 

9.4. Technické kroky k uzavření kupní smlouvy jsou popsány výše.

9.5. Spolu se závazným potvrzením objednávky je nutno, aby si spotřebitel přečetl tyto OP a zatržením příslušného políčka prohlásil pravdivě, že tak učinil,

9.6 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán kodexem chování.

9.7. Uplatnění vad: 

  • Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že zboží odpovídá kupní smlouvě včetně těchto OP. 
  • V případě, že nikoliv, může se spotřebitel dožadovat nápravy, přiměřené slevy nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající není povinen požadavku vyhovět, pokud o vadě kupující věděl nebo ji neoznámil bez zbytečného odkladu. 
  • V případě řešení vadného plnění je kupující povinen poskytnout potřebnou součinnost. 
  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní.

9.8. Právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu: 

  • Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. 
  • Uvedená lhůta běží ode dne převzetí zboží, přičemž, je-li předmětem kupní smlouvy dodání několika druhů (položek) zboží, počítá se lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. 
  • Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu na kontakty oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje. 
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost RR Medical s.r.o. se sídlem v Troubsku, Jihlavská 671/7, PSČ 664 41, IČ: 01999541, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 79982, na adresu RR Medical s.r.o., Vintrovna 5b, 664 41 Popůvky, nebo email: info@aniball.cz formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).  
  • Formulář pro odstoupení od smlouvy pro spotřebitele je dostupný zde.
  • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v §1837 občanského zákoníku, zejména:
  • Kupující nemůže v souladu s § 1837 písm. g) občanského zákoníku odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
  • Tato zákonná výjimka platí v případě, kdy k podmínce uzavřeného obalu dále přistupuje okolnost, že zboží není možné vrátit po jeho vynětí z obalu z hygienických důvodů. Zboží v tzv. hygienickém obalu nelze vrátit nikoliv z důvodu, že bylo pouze vybaleno a mohlo či došlo k jeho použití, ale musí pro to existovat skutečné hygienické důvody nebo důvody ochrany zdraví. Aniball je zdravotnický prostředek, který si žena zavádí do vagíny. Z hygienických důvodů a důvodů ochrany zdraví tuto výjimku ze zákona splňuje. Při vynětí z obalu z hygienických důvodů nelze Aniball vrátit.
  • Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 
  • Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce.
  • Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním (hygienickém) obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
  • Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.
  • Smlouvu je možno ukončit (odstoupením nebo výpovědí) výhradně způsoby uvedenými v tomto článku, dle účinné právní úpravy a  níže dle těchto OP.

9.9. Prodávající tímto informuje spotřebitele o existenci subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce s těmito kontakty:

sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, 

tel.: 296 366 360, 

e-podatelna: https://www.coi.cz/podatelna/,

webová adresa http://www.coi.cz.


9.10. Má-li spotřebitel za to, že v souvislosti s koupí běžného zboží došlo k porušení zákonných práv spotřebitele ze strany Prodávajícího, má právo se obrátit se svou stížností na Českou obchodní inspekci s těmito kontakty: (a doplnit kontakty dle coi.cz)


9.11. K řešení sporů s internetovými prodejci mohou spotřebitelé využívat elektronickou platformu ODR. Platforma ODR funguje ve všech úředních jazycích Evropské unie, pro české spotřebitele tedy rovněž v češtině, a to i pro řešení sporů se zahraničními obchodníky. Spotřebitel vyplní elektronický formulář na webu http://ec.europa.eu/odr, popíše případ ze svého pohledu, přiloží relevantní dokumenty a odešle.


9.12. Má-li spotřebitel za to, že v souvislosti s koupí zdravotnického prostředku došlo k porušení zákonných práv spotřebitele ze strany Prodávajícího, má právo se obrátit se svou stížností na Státní ústav pro kontrolu léčiv s těmito kontakty:

sídlem Šrobárova 48, 100 41 Praha 10, 

tel.: 272 185 111, 

e-mail posta@sukl.cz

webová adresa: https://www.sukl.cz/.


10. Reklamační řád

10.1. Tímto reklamačním řádem se řídí veškeré reklamace zboží zakoupeného v e-shopu.

  • Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s účinnou právní úpravou. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako záruční list. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat bez zbytečných prodlev zprávu adresovanou naší společnosti. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. 

10.3. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele).

10.4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

10.5. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vad, které se u zboží projeví v době dvou let od převzetí zboží, pokud není v těchto OP uvedeno jinak. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Ustanovení dle věty první se neuplatní pro zboží, které má v souladu s právními předpisy uvedenou dobu, po kterou ho lze použít, tedy doba použitelnosti nebo minimální trvanlivost (ta je typicky uvedena na obale, v připojeném návodu nebo v reklamě).

10.6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Ustanovení dle věty první se neuplatní pro zboží, které má v souladu s právními předpisy uvedenou dobu, po kterou ho lze použít, tedy doba použitelnosti nebo minimální trvanlivost (ta je typicky uvedena na obale, v připojeném návodu nebo v reklamě).

10.7. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Prodávající zašle kupujícímu písemné potvrzení o uplatnění reklamace bezprostředně po jejím uplatnění na elektronickou adresu kupujícího s uvedením, doby a předmětu reklamace a požadovaného způsobu vyřízení reklamace. O vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího elektronickou poštou na elektronické adrese kupujícího a případně také telefonicky.

10.8. Reklamace vyřizuje pověřená osoba s těmito kontaktními údaji: info@aniball.cz

10.9. Práva z vadného plnění (reklamaci) může kupující uplatnit pouze v případech, kdy je plněno vadně, tedy předmět plnění je v rozporu se sjednaným předmětem plnění. Případné vady je kupující povinen vytknout neprodleně.

10.10. Pokud prodávající nebo jeho dodavatel nemůže splnit své závazky z důvodu vyšší moci nebo z jiných závažných důvodů, nemá kupující právo na jakoukoliv kompenzaci.

10.11. Vyšší mocí se rozumí zejména, nikoliv výlučně jakákoliv událost, kterou nemůže prodávající ovlivnit jako závady, demonstrace, výluky, sabotáže a jiné nepředvídatelné okolnosti.

10.12. Kupující má právo na náhradu nutně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. náklady na poštovné). Vždy je třeba uvést charakter vady a kontakt na kupujícího. O průběhu vyřizování reklamace bude kupující informován. Reklamační protokol (potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a termín vyřízení reklamace) je zaslán kupujícímu e-mailem bezprostředně po přijetí reklamace.

10.13. Kupující, při uplatnění vad, má tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud tuto vadu nezpůsobil neopatrným zacházením s produktem,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.

10.14. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Prodávající kupujícímu vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

10.15. Práva z vad se nevztahují na:

  • vady vzniklé běžným používáním,
  • vady vzniklé nesprávným použitím výrobku,
  • vady vzniklé nesprávným skladováním,
  • vady vzniklé po datu spotřeby.

10.16. Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, či písemně. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu provozovny. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu. Vzor reklamace ke stažení zde.
  • Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. Při reklamaci je nutné předložit daňový doklad vystavený na jméno totožné se jménem osoby, která výrobek reklamuje. Pokud se zjistí, že výrobek používalo více osob a to nevhodným způsobem (např. s použitím oleje), reklamace nebude uznána.
  • Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 


11. POSTUP PRO VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ

11.1. Kupující je oprávněn u prodávajícího podat stížnost.

11.2. Prodávající určil pro příjem stížností pověřenou osobu a tato přijímá stížnosti na e-mailu info@aniball.cz

11.3. Prodávající vždy elektronicky potvrdí zaevidování stížnosti.

11.4. V případě, že se jedná o opakovanou stížnost, je pověřená osoba odpovědná za projednání stížnosti s nadřízeným pracovníkem.

11.5. Prodávající stížnosti vyřizuje bez zbytečné prodlevy, nejdéle do 30-ti kalendářních dní.

11.6.Kupující je informován o způsobu vyřízení stížnosti elektronicky, a to nejdéle ve lhůtě dle věty první tohoto ustanovení. 

11.7. V případě, že je to potřebné pro efektivní uplatnění práv Kupujícího, prodávají poučí Kupujícího o dalších právech.


12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, pokud to umožňuje účinná právní úprava.

12.2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud to umožňuje účinná právní úprava.

12.3. Kupující je oprávněn každou objednávku do 24 hodin zrušit, a to telefonicky, či emailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, email a popis objednaného zboží.

12.4. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší místně a věcně příslušný soud České republiky.

12.5. Rozhodné právo je právo české. 

12.6. V ostatních výslovně nesjednaných otázkách se vztah prodávajícího a kupujícího řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

12.7. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění vykonává Česká obchodní inspekce.

12.8.Verze OP: září 2024.

RR Medical s.r.o., Jihlavská 671/7, 664 41 Troubsko, IČ: 01999541

Search